Pages

Chatroom



Wednesday 23 May 2012

Selamat datang ke Nia Hanie Blogger

Assalammualaikum...
Nama saya Nia Hanie Arwinie just call me Nia Hanie
ni just nama samaran saya. 
Nia singkatan nama sebenar saya
Hanie sebab orang cakap saya wajah saya sweet n comel
Arwinie erm sebab saya suka Winne The Pooh...
hehehehehe....tak la...Arwinie 2 just penambah 
perisa je bg sedap cikit nama 2...n law nk tahu saya memang suka Kartun
terutama kartun Malaysia Kampong Boy karya Dato' Lat.

Sejak jadi student ney saya memang sibuk dan jarang on9
blog ney sy xthu nak jadikan blog ape
saya akan cuba up-date status saya.

Kini saya sedang dalam penulisan sebuah novel saya akan up-date
sinopsisnya. Anda bolehlah bace dan berikan komen dan pendapat anda.

SEKIAN TERIMA KASIH
ASSALAMMUALAIKUM W.B.T

No comments:

Post a Comment